اعتبار کارت های بازرگانی تا اردیبهشت ۹۹ تمدید شد



به گزارش خبرگزاری تسنیم، یداله صادفی گفت: برابر ابلاغیه قائم مقام وزیر در اموربازرگانی و بنا به درخواست اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران ، اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها از اول فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ می باشد بصورت خورکار تمدید و دارای اعتبار می باشد.

صادقی گفت: این درخواست در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور عدم مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گزاری اجتماعی مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس سازمان تصریح کرد: بیش از ٧� درصد؜ از کارت های بازرگانی موجود در کل کشور مربوط به استان تهران بوده و ٥٥درصد؜ از ثبت و سفارشات نیز در تهران انجام می شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اعتبار کارت های بازرگانی تا اردیبهشت ۹۹ تمدید شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.