ماهواره ها هوای پاک ایتالیا را نشان می دهند+فیلم
ماهواره ها افت قابل توجه آلودگی هوا در ایتالیا را نشان می دهند که پس از کاهش رفت و آمدها و فعالیت های صنعتی ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، ماهواره ها افت قابل توجه آلودگی هوا در ایتالیا را نشان می دهند که پس از کاهش رفت و آمدها و فعالیت های صنعتی ایجاد شده است.
میزان انتشار دی اکسید نیتروژن در ماه مارس در شمال ایتالیا کاهش یافت؛ این تصاویر توسط ماهواره ESA Copernicus Sentinel-۵ تهیه شده است.
ماهواره سنتینل (Sentinel)، پوشش دهی و ارائه اطلاعات بیشتر در راستای برنامه محیط زیستی کوپرنیک اتحادیه اروپاست.
ناسا نیز طی تحقیقات و بررسی هایی دریافته که انتشار گازهای گلخانه ای و گاز نیتروژن دی اکسید در ایتالیا کاهش یافته است.
آژانس فضایی اروپا یک انیمیشن را به اشتراک گذاشته که نشان دهنده تغییر قابل توجه در میزان آلودگی ایتالیا بین ژانویه و مارس است.
نخست وزیر ایتالیا که در تلاش برای کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ است، رفت و آمدها را محدود کرده از مردم خواسته تا از طریق دورکاری به فعالیت های خود بپردازند.
ابزاری که آژانس فضایی اروپا با استفاده از آن به تهیه این تصاویر پرداخته، «Tropomi» نام دارد و می تواند میزان گازهای دی اکسید نیتروژن، اوزون،فرمالدئید،دی اکسید گوگرد، متان، مونوکسید کربن و آئروسل ها را اندازه گیری کند.
ایتالیا مدارس، رستوران ها، کافه ها ، موزه ها، اجتماعات گسترده و سایر مکان ها را تعطیل کرده و همه اینها باعث کاهش تعداد آلاینده ها شد.
مقامات ایتالیا روز دوشنبه ۱۶ مارس، ۲۶ اسفند گزارش دادند که در کمتر از ۲۴ ساعت ۳۴۹ نفر در این کشور در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و به این ترتیب تعداد موارد مرگ در اثر این بیماری در ایتالیا به بیش از ۲۱۰۰ نفر رسیده است.
انتهای پیام/
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، ماهواره ها افت قابل توجه آلودگی هوا در ایتالیا را نشان می دهند که پس از کاهش رفت و آمدها و فعالیت های صنعتی ایجاد شده است.
میزان انتشار دی اکسید نیتروژن در ماه مارس در شمال ایتالیا کاهش یافت؛ این تصاویر توسط ماهواره ESA Copernicus Sentinel-۵ تهیه شده است.
ماهواره سنتینل (Sentinel)، پوشش دهی و ارائه اطلاعات بیشتر در راستای برنامه محیط زیستی کوپرنیک اتحادیه اروپاست.
ناسا نیز طی تحقیقات و بررسی هایی دریافته که انتشار گازهای گلخانه ای و گاز نیتروژن دی اکسید در ایتالیا کاهش یافته است.
آژانس فضایی اروپا یک انیمیشن را به اشتراک گذاشته که نشان دهنده تغییر قابل توجه در میزان آلودگی ایتالیا بین ژانویه و مارس است.
نخست وزیر ایتالیا که در تلاش برای کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ است، رفت و آمدها را محدود کرده از مردم خواسته تا از طریق دورکاری به فعالیت های خود بپردازند.
ابزاری که آژانس فضایی اروپا با استفاده از آن به تهیه این تصاویر پرداخته، «Tropomi» نام دارد و می تواند میزان گازهای دی اکسید نیتروژن، اوزون،فرمالدئید،دی اکسید گوگرد، متان، مونوکسید کربن و آئروسل ها را اندازه گیری کند.
ایتالیا مدارس، رستوران ها، کافه ها ، موزه ها، اجتماعات گسترده و سایر مکان ها را تعطیل کرده و همه اینها باعث کاهش تعداد آلاینده ها شد.
مقامات ایتالیا روز دوشنبه ۱۶ مارس، ۲۶ اسفند گزارش دادند که در کمتر از ۲۴ ساعت ۳۴۹ نفر در این کشور در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و به این ترتیب تعداد موارد مرگ در اثر این بیماری در ایتالیا به بیش از ۲۱۰۰ نفر رسیده است.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ماهواره ها هوای پاک ایتالیا را نشان می دهند+فیلم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.