۵ بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند



به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی بر عصر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای در خصوص آغاز پیک آنفلوانزا و بیماری های تنفسی در خوزستان اظهار کرد: از زمان آغاز این موج با تعداد مراجعان بسیار بالا به ویژه در بخش اطفال مواجه شدیم که در این زمینه بیمارستان ابوذر اهواز با داشتن بیشترین و بالاترین امکانات برای پذیرش بیماران اطفال در حال ارائه بهترین خدمات به مراجعان است.

وی به راهکارهای کاهش موارد ابتلاء به بیماری اشاره کرد و گفت: با توجه به طولانی شدن پیک آنفلوانزا، بیماری تنفسی و افزایش آمار مراجعات به مراکز درمانی، برای کاهش موارد ابتلاء و خروج از این موج، دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

حی بر افزود: از مهمترین این دستورالعمل ها استفاده از ماسک به خصوص در اجتماعات و فضاهای سربسته، رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست ها برای سرایت نکردن بیماری، جدا کردن فرد بیمار از دیگر اعضای خانواده، شناسایی دانش آموز بیمار در مدارس و فرستادن سریع وی به منزل برای در امان ماندن سایر دانش آموزان است.

وی از آماده باش همه مراکز درمانی برای پذیرش مراجعان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به مراجعات گسترده بیماران به بیمارستان ابوذر اهواز، دیگر بیمارستان ها نیز آماده پذیرش بیمار هستند. این بیمارستان ها عبارتند از مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان طالقانی که به عنوان مراکز پشتیبان بیمارستان ابوذر، آماده خدمات رسانی به بیماران هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۵ بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.