شهادت مامور نیروی انتظامی جیرفت حین مأموریت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، احمد بلندنظر اظهار کرد: نیروهای انتظامی پاسگاه بخش اسفندقه جیرفت با هدف کنترل عبور و مرور در محور مواصلاتی بخش اسفندقه و برقراری بهتر امنیت اقدام به راه اندازی تور ایست و بازرسی کردند که حین این گشت، ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی توسط راننده یک خودرو زیر گرفته می شود و به شهادت می رسد.
فرماندار جیرفت از تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان صبح امروز با دستور کار این حادثه و برای بررسی بیشتر جزئیات این حادثه خبر داد و افزود: پس از بررسی میدانی صورت گرفته توسط اعضای شورای تامین، شهادت این مامور خدوم انتظامی تایید و رسما اعلام شد.
فرماندار جیرفت با اشاره به رشادت نیروهای انتظامی در برقراری امنیت مردم در جای جای کشور تصریح کرد: نیروهای پلیس جیرفت هم با از خودگذشتگی در شرایطی سخت با توجه به گستردگی شهرستان جیرفت در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
بلندنظر با تسلیت شهادت ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی به مردم شهرستان دارالولایه جیرفت، شهادت این مامور عزیز و جان برکف انتظامی را به خانواده آن عزیز تبربک و تسلیت گفت.
انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ب
فرماندار جیرفت از تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان صبح امروز با دستور کار این حادثه و برای بررسی بیشتر جزئیات این حادثه خبر داد و افزود: پس از بررسی میدانی صورت گرفته توسط اعضای شورای تامین، شهادت این مامور خدوم انتظامی تایید و رسما اعلام شد.
فرماندار جیرفت با اشاره به رشادت نیروهای انتظامی در برقراری امنیت مردم در جای جای کشور تصریح کرد: نیروهای پلیس جیرفت هم با از خودگذشتگی در شرایطی سخت با توجه به گستردگی شهرستان جیرفت در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
بلندنظر با تسلیت شهادت ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی به مردم شهرستان دارالولایه جیرفت، شهادت این مامور عزیز و جان برکف انتظامی را به خانواده آن عزیز تبربک و تسلیت گفت.
انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ب
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «شهادت مامور نیروی انتظامی جیرفت حین مأموریت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.