هیات فنی ایران وارد عربستان شد
خبرگزاری المیادین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد هیأت فنی ایران به منظور تدارک برای بازگشایی سفارت ایران در ریاض، سرکنسولگری آن در جده و دفتر نمایندگی ایران در سازمان همکاری اسلامی وارد خاک عربستان سعودی شد.
عصر دیروز (سه شنبه، ۱۱ آوریل)، شورای وزیران عربستان سعودی، جدیدترین تحولات مربوط به اجرای توافق عربستان و ایران برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک قطع شده از سال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار داد.
پیشتر، «علیرضا عنایتی» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه از عزیمت هیأت ایرانی تا اواخر هفته جاری به عربستان برای بررسی روند بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض و سرکنسولگری در جده خبر داده بود.
شنبه پیش، یک هیأت از عربستان سعودی با هدف بررسی سازوکارهای بازگشایی سفارت عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد به ایران سفر کرده بود. خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از این نهاد سعودی گزارش داد، این هیأت فنی برای بررسی مکانیزمهای بازگشایی سفارت ریاض در تهران و سرکنسولگری در مشهد، عازم ایران شده است.
عصر دیروز (سه شنبه، ۱۱ آوریل)، شورای وزیران عربستان سعودی، جدیدترین تحولات مربوط به اجرای توافق عربستان و ایران برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک قطع شده از سال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار داد.
پیشتر، «علیرضا عنایتی» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه از عزیمت هیأت ایرانی تا اواخر هفته جاری به عربستان برای بررسی روند بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض و سرکنسولگری در جده خبر داده بود.
شنبه پیش، یک هیأت از عربستان سعودی با هدف بررسی سازوکارهای بازگشایی سفارت عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد به ایران سفر کرده بود. خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از این نهاد سعودی گزارش داد، این هیأت فنی برای بررسی مکانیزمهای بازگشایی سفارت ریاض در تهران و سرکنسولگری در مشهد، عازم ایران شده است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «هیات فنی ایران وارد عربستان شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.