گفت و شنود / مداد!



به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای پزشکیان می گویند که من حزبی نیستم و از همه سلیقه های سیاسی در کابینه استفاده می کنم ولی آقای ظریف می گوید ایشان نامزد جبهه اصلاحات است و در کابینه فقط نیروهای این جبهه به کار گرفته می شوند!

گفتم: آقای پزشکیان بارها اعلام کرده و می کند که من پیرو مولی علی علیه السلام هستم ولی آقای ظریف بدون ذره ای خجالت می گوید؛ برای حضور در کابینه اگر از اقلیت های دینی و مذهبی باشید امتیاز می گیرید ولی اگر شیعه باشید امتیازی نمی گیرید!

گفت: آقای پزشکیان تاکید می کند که مبنای من شایسته سالاری است و نباید هرکس به قدرت می رسد از اطرافیان خودش برای مسئولیت استفاده کند ولی آقای ظریف می گوید؛ در کارگروه ها، اعضای ستاد دکتر پزشکیان حضور دارند، چون اینها زحمت زیادی کشیده اند!

گفتم: آقای ظریف برنامه دیکته شده دارد و یا در جابه جایی نظرات صریح آقای پزشکیان دچار اشتباه شده است؟!

گفت: خطا اگر یک دفعه و دو دفعه و سه دفعه باشد اسمش خطاست ولی اگر پشت سر هم تکرار شود، دیگر خطا نیست، « خط» است!

گفتم: شاگرد نجار با تعجب از استادش پرسید؛ این خیار چیه که پشت گوشت گذاشته ای؟ استاد گفت؛ ای دل غافل! پس آن مداد بود که نمک زدم و خوردم؟!
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گفت و شنود#@! مداد!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.