انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری یزد با حکم وزیر



طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد مهدی لطفی» به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در متن حکم انتصاب «محمد مهدی لطفی» آمده است؛ «با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر داریوش پورسراجیان از ریاست پارک علم و فناوری یزد و پذیرش استعفای ایشان، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب می شوید.

امیدوارم با تعامل موثر با استانداری و دانشگاه های بزرگ منطقه شرایط رشد و توسعه کمی و کیفی پارک و زمینه های نقش آفرینی هر چه بیشتر آن را در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آورید و جایگاه پارک علم و فناوری یزد را در عرصه علم و فناوری و برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا دهید.»

یادآور می شود؛ دکتر «محمد مهدی لطفی» دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه یزد است که پیش از این در سمت هایی مثل مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت عتف، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه یزد، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد و مدیر کل طرح های عمرانی دانشگاه یزد مشغول خدمت بوده است.

تالیف ۲۳ مقاله ISI و علمی پژوهشی ۲۰ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی و دو کتاب نیز از فعالیت های علمی دکتر لطفی است.

گفتنی است؛ دکتر «داریوش پورسراجیان» که از اواخر سال ۹۲ به عنوان رییس پارک علم و فناوری یزد منصوب شد، طولانی ترین دوران مدیریتی پارک یزد را در بین مدیران قبلی به خود اختصاص داده بود.

نظر به ماموریت پورسراجیان از سوی موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد به خدمت در پارک علم و فناوری یزد و پایان مدت مقرر و حتی گذشت چند ماه از این زمان، وی با اعلام استعفا و پذیرش آن از سوی وزیر به مسه اموزش عالی جواد بازخواهد گشت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری یزد با حکم وزیر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.