پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بیجار عصر سه شنبه در آئین افتتاح پروژه آبرسانی از چاه سیدان به شهر بیجار اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت است.

محبیان افزود: پروژه آبرسانی از چاه سیدان اقدام ارزشمندی برای تأمین آب شرب روستاهای بیجار است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این طرح، شهر بیجار و روستاهای سیدان، خورخوره، قره پالچوق، تازه آباد، ایده لو، قزلعلی، قشلاق خانه و دولت کند از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

محبیان افزود: اجرای خط انتقال سایز ۲۵۰ به طول ۴ کیلومتر، حفر یک حلقه چاه به عمق ۲۰۰ متر و آبدهی ۴۰ لیتر در ثانیه، احداث ۵ باب حوضچه از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.

پروژه آبرسانی از چاه سیدان به شهر بیجار با حضور بخشدار مرکزی و سایر مسؤولان افتتاح شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.