ژاپن تنها دو فرنگی کار را در المپیک به میدان می فرستد
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، در حالی که سه هفته تا آغاز مسابقات کشتی بازی های المپیک توکیو باقی مانده است، دو فرنگی کار کشور میزبان آخرین مراحل تمرینات خود را پیگیری می کنند.
بر این اساس کنچیرو فومیتا دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۶۰ کیلوگرم و شوهی یابیکو در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی گیران ژاپنی هستند که قرار است در رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو به میدا بروند.
تیم ژاپن در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز با دو نماینده در اوزان ۵۹ و ۶۶ کیلوگرم به میدان رفت که یک مدال نقره حاصل حضور این دو کشتی گیر در این بازی ها بود.
کنچیرو فومیتا در مورد عملکرد احتمالی اش در المپیک توکیو گفت: حضور در بازی های المپیک شیرین است، به نظر من این رقابت ها با مسابقات دیگر متفاوت است و من برای اولین بار در این بازی ها پای به میدان می گذارم. اگرچه من قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان هستم، اما باید تا پایان هر مبارزه با قدرت بجنگم و بدین منظور برای پیروزی در هر مسابقه آماده می شوم.
بر این اساس کنچیرو فومیتا دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۶۰ کیلوگرم و شوهی یابیکو در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی گیران ژاپنی هستند که قرار است در رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو به میدا بروند.
تیم ژاپن در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز با دو نماینده در اوزان ۵۹ و ۶۶ کیلوگرم به میدان رفت که یک مدال نقره حاصل حضور این دو کشتی گیر در این بازی ها بود.
کنچیرو فومیتا در مورد عملکرد احتمالی اش در المپیک توکیو گفت: حضور در بازی های المپیک شیرین است، به نظر من این رقابت ها با مسابقات دیگر متفاوت است و من برای اولین بار در این بازی ها پای به میدان می گذارم. اگرچه من قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان هستم، اما باید تا پایان هر مبارزه با قدرت بجنگم و بدین منظور برای پیروزی در هر مسابقه آماده می شوم.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ژاپن تنها دو فرنگی کار را در المپیک به میدان می فرستد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.