اشرفی: سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورا ارائه شد



معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از ارائه سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران به اعضای شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سکینه اشرفی در حاشیه صد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: سند عملیاتی برنامه در راستای ماده ٩٤ احکام برنامه سوم توسعه شهر تهران تدوین شده و در قالب یک سند برنامه و هفت سند پشتیبان در حوزه های مأموریتی تقدیم اعضای شورای شهر شده است.

وی ادامه داد: سند برنامه سوم در حوزه های مأموریتی توسعه حکمروایی شهری، شهرسازی و معماری، حمل ونقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، توسعه و نگهداشت زیرساخت های شهری و ایمنی و افزایش تاب آوری تدوین شده و به عنوان اسناد پشتیبان در اختیار اعضای شورا قرار گرفت.

اشرفی خاطرنشان کرد: سند چشم انداز شهر تهران، طرح جامع و الزامات تدوین برنامه در تهیه این اسناد مورد توجه قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: برای تدوین این اسناد بیش از ۱۰۰ جلسه کارشناسی با حضور معاونان تخصصی شهرداری برگزار شده و از مشارکت جدی بدنه کارشناسی شهرداری در تدوین اسناد بهره برده شده است.

اشرفی در ادامه اجرای برنامه را مهمتر از تدوین اسناد دانست و تأکید کرد: عزم شهرداری بر اجرای دقیق احکام برنامه استوار است و امیدواریم در افق ۱۴۰۲ شعار تهران، شهری برای همه محقق شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اشرفی: سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورا ارائه شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.