عزم جدی خوزستانی ها برای میزبانی جام تختی
باشگاه خبرنگاران جوان- رمضان جمال پور سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان با بیان اینکه خواستار میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از فدراسیون کشتی هستیم، اظهار داشت: جلسه ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون در خصوص درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و برگزاری آن در شهر اهواز داشتیم، که مقرر شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالا در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در روز های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار کنیم.
او به هزینه ها و نحوه تامین آن اشاره کرد و گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه های برآورد شده تقریبا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این مقدار خواهد رسید. با اسپانسر ها هم صحبت کرده ایم و از هئیت کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.
سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعا شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
او به هزینه ها و نحوه تامین آن اشاره کرد و گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه های برآورد شده تقریبا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این مقدار خواهد رسید. با اسپانسر ها هم صحبت کرده ایم و از هئیت کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.
سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعا شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «عزم جدی خوزستانی ها برای میزبانی جام تختی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.