تکمیل و افتتاح ۵ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو



مجری خط ۷ مترو تهران گفت:با تکمیل و افتتاح ۵ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو تهران، این خط به طور کامل مورد بهره برداری عموم شهروندان پایتخت قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران اظهارداشت: با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ که ماه جاری محقق شد، در حال حاضر ۱۷ ایستگاه از این خط به بهره برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی ۵ ایستگاه دیگر باقی مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه های خط ۷ سخن گفت.

یوسفی در ادامه به روند پیشرفت ایستگاه های در دست احداث اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم ایستگاه های بوستان گفتگو و خیابان شهدای هفدهم شهریور را تا قبل از پایان سال جاری تکمیل و به مرحله بهره برداری برسانیم. سال آینده نیز ایستگاه های شهید دادمان و میدان کتاب افتتاح خواهند شد و در نهایت ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط ۷ در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد. مجری خط ۷ مترو، دلیل زمانبر شدن روند تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی را برخی مسائل معارضاتی و تملک اراضی مورد نیاز برشمرد که البته در حال پیگیری است.

گفتنی است، میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بوستان گفتگو، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب در حال حاضر بالای ۷۰ درصد است اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز قابل رفع خواهد بود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تکمیل و افتتاح ۵ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.