پیشگامانی ها صاحب ۳ مدال روز دوم لیگ برتر دوچرخه سواری شدند
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان در دومین روز رقابت های لیگ برتر پیست کشور در رشته های دور امتیازی و تعقیبی انفرادی صاحب سه مدال شدند.
در رشته دور امتیازی حمید بیک خورمیزی و محمداسماعیل چایچی رکابزنان پیشگامان پس از رکابزن تیم دانشگاه آزاد مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.
همچنین حمید بیک خورمیزی توانست در رشته تعقیبی انفرادی نایب قهرمان شود.
گفتنی است؛ روز سوم و پایانی این رقابت ها امروز ۲۵ شهریور ماه در حال برگزاری است.
در رشته دور امتیازی حمید بیک خورمیزی و محمداسماعیل چایچی رکابزنان پیشگامان پس از رکابزن تیم دانشگاه آزاد مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.
همچنین حمید بیک خورمیزی توانست در رشته تعقیبی انفرادی نایب قهرمان شود.
گفتنی است؛ روز سوم و پایانی این رقابت ها امروز ۲۵ شهریور ماه در حال برگزاری است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پیشگامانی ها صاحب ۳ مدال روز دوم لیگ برتر دوچرخه سواری شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.