ساخت دو پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه ای در کشور



اوجی خبر داد

جواد اوجی در صفحه توییتر خود نوشت: تکمیل زنجیره ارزش و تامین امنیت انرژی کشور، از اولویت های وزارت نفت است.

او گفت: بدین منظور ساخت دو پتروپالایشگاه سیصدهزار بشکه ای شهیدسلیمانی و جاسک، با مشارکت بانک ها و هلدینگ های اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

این دو طرح میراث ماندگار دولت سیزدهم برای نسل های بعد خواهد بود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ساخت دو پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه ای در کشور» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.