مسئولین غصه می خورند که چرا باد نمی وزد؟!



گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مسئولین غصه می خورند که چرا باد نمی وزد؟!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.