مسئولین غصه می خورند که چرا باد نمی وزد؟!
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مسئولین غصه می خورند که چرا باد نمی وزد؟!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.
💬 سلام! میخوای دربارهی «مسئولین غصه می خورند که چرا باد نمی وزد؟!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.