۱۰۰۸ کرمانشاهی با علائم «مشکوک به کرونا» بستری هستند / حال ۴۵ نفر وخیم است



ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بستری های حال حاضر استان با علائم مشکوک به کرونا را ۱۰۰۸ نفر اعلام کرد و افزود: حال ۴۵ بیمار وخیم است.

مهدی محمدی با اشاره به بستری شدن ۱۷۷ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته(یازدهم مهر) در سطح استان گفت: طی این مدت ۱۷۷ نیز از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: هم اکنون جمع بستری های استان به ۱۰۰۸ نفر رسیده که از این تعداد ۲۱۰ نفر در بخش های ویژه بستری بوده و حال ۴۵ نفر آنها وخیم است.

محمدی گفت: علاوه بر اینها در شبانه روز گذشته ۴۲۰ نفر بصورت موقت بستری شده و داروی «رمدسیویر» دریافت کردند.

محمدی از جان باختن شش نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد و افزود: با این تعداد شمار فوتی های کرونا دراستان به ۲۵۶۸ نفر رسیده است.

وی همچنین از شناسایی ۳۱۴ بیمار جدید در سطح استان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۰۳ نفر بستری بوده و مابقی بصورت سرپایی هستند.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۱۰۰۸ کرمانشاهی با علائم «مشکوک به کرونا» بستری هستند#@! حال ۴۵ نفر وخیم است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.