وداع احساسی روبن و ریبری در جشن خیابانی بایرن مونیخ + تصاویر



به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان و دست اندرکاران کادر فنی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از فتح توأمان بوندس لیگا و جام حذفی آلمان در میدان «مارینپلاتز» در مونیخ همراه هواداران شان جشنی به پا کردند.

در این مراسم که با حضور انبوه هواداران انجام شد، آرین روبن و فرانک ریبری با چشمانی اشک آلود با هواداران خداحافظی کردند و صحنه هایی احساسی را رقم زدند. ریبری در سخنانی کوتاه گفت: ۱۲ سال فوق العاده در بایرن مونیخ داشتم. ما کنار هم برنده شدیم و در کنار هم جشن گرفتیم. از همه شما تشکر می کنم. دوست تان دارم!

روبن هم اظهار داشت: از همان روز اول اینجا و در مونیخ احساس راحتی داشتم. Mia San Mia! من همیشه یکی از شما خواهم بود.

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ هم این چنین سخنرانی کرد: ما روزهای سختی داشتیم، اما شما هواداران همیشه از ما حمایت کردید. بدون شما نمی توانستیم به اینجا برسیم. متشکرم و بهترین آرزوها را برای تان دارم. شما را دوست دارم. ۱۶ سال پیش، من و برادرم و صالح حمیدزیچ به عنوان بازیکن قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی آلمان شدیم. واقعا تصور نمی کردم که ۱۶ سال بعد به عنوان مربی دوباره اینجا بایستم و جشن قهرمانی را تجربه کنم.

تصاویر این جشن را در ادامه ببیند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «وداع احساسی روبن و ریبری در جشن خیابانی بایرن مونیخ + تصاویر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.