علی نجیمی: دو سال زحمت کشیدم اما نشد



به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، وحید علی نجیمی دونده ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز (چهارشنبه) در مرحله مقدماتی دوی ۴۰۰ متر T۱۳ با حریفانش به رقابت پرداخت و با زمان ۵۰ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه به عنوان نفر پنجم گروه نخست از خط پایان عبور کرد، ولی مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست نیاورد.

علی نجیمی بعد از این رقابت و در حالی که اشک می ریخت، گفت: شرمنده مردم شدم. در این دو سال خیلی زحمت کشیدم. متاسفانه رقابت من مثل پرش و پرتاب نیست که فرصت جبران داشته باشید. نمی دانم چه بگویم.

دونده پارالمپیکی ایران در پاسخ به این سوال که آیا رکورد خودش را زده است؟ تاکید کرد: بله، رکورد ثبت شده ام را زدم، ولی انتظارم از خودم خیلی بیشتر بود. نمی دانم چرا اینطور نشد. گاهی وقت ها هر کاری می کنید، نمی شود.

علی نجیمی یادآور شد: دو سال خیلی زحمت کشیدم. سه ماه آخر هم داشتم رکورد می زدم، اما برای این مسابقه چیزی برایم نمانده بود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «علی نجیمی: دو سال زحمت کشیدم اما نشد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.