شهردار شهرکرد: خبرنگاران به دور از شتاب زدگی عمل کنند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عصر امروز در آئینی اعضای شورای شهر شهرکرد برای نخستین بار از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در حوزه مدیریت شهری تجلیل کردند.
حیدر علیپور رئیس شورای شهر شهرکرد در این مراسم ظهارداشت: خبرنگاران صدای رسای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و ما با خدماتی که به مردم ارائه می کنیم می توانیم همکاری و تعامل بیشتری با رسانه ها داشته باشیم.
فرهاد رئیسی نایب رئیس شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: ۴۱ سال بتلندگی انقلاب اسلامی به دلیل حقیقت جویی هایی بوده که در قشر خبرنگار وجود داشته و خبرنگاران شهیدی چون شهید صارمی را تقدیم کرده است.
وی افزود: رسانه ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با شفافیت سازی و صداقت در انتشار اخبار توانسته اند اعتماد عمومی را جلب کنند.
نایب رئیس شورای شهر شهرکرد بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در شهر وجود دارد قطعا باید از پتانسیل و ظرفیت خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری استفاده کرد.
طیبه شریفی عضو شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه ها چشم و گوش مردم هستند و سطح علم و آگاهی مردم را افزایش می دهند.
امامقلی بلالی یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه بیان کرد: انتقاد از سوی رسانه و فعالان فضای مجازی خوب است اما در مقابل باید راهکار هم ارائه شود تا بتوانیم با تلاش و همکاری و تعامل رسانه ها خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
مصطفی حیدری عضو دیگر شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه مردم شهر شهرکرد مطالبه گر نیستند، گفت: رسانه ها باید فرهنگ مطالبه گری را در مردم ترویج دهند و از اعضای شورای شهر مطالبه گری کنند و در راستای شفافیت سازی تلاش کنند.
حمید فتح اللهی یکی دیگر از اعضای شورای شهر شهرکرد بیان کرد: شاید محدودیت های در امر اطلاع رسانی در بین رسانه ها وجود داشته باشد اما باید تعامل بین مدیریت شهری با رسانه های و فعالان فضای مجازی وجود داشته باشد و اتاق فکری راه اندازی شود.
نورالله غلامیان شهردار شهرکرد نیز در این جلسه افزود: خبرنگاران با انعکاس اخبار خود جلوی بسیاری از حرکت های ناپسند را می گیرند اما برخی مواقع باید از شتاب زدگی ها پرهیز کنند.
انتهای پیام/ن
حیدر علیپور رئیس شورای شهر شهرکرد در این مراسم ظهارداشت: خبرنگاران صدای رسای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و ما با خدماتی که به مردم ارائه می کنیم می توانیم همکاری و تعامل بیشتری با رسانه ها داشته باشیم.
فرهاد رئیسی نایب رئیس شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: ۴۱ سال بتلندگی انقلاب اسلامی به دلیل حقیقت جویی هایی بوده که در قشر خبرنگار وجود داشته و خبرنگاران شهیدی چون شهید صارمی را تقدیم کرده است.
وی افزود: رسانه ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با شفافیت سازی و صداقت در انتشار اخبار توانسته اند اعتماد عمومی را جلب کنند.
نایب رئیس شورای شهر شهرکرد بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در شهر وجود دارد قطعا باید از پتانسیل و ظرفیت خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری استفاده کرد.
طیبه شریفی عضو شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه ها چشم و گوش مردم هستند و سطح علم و آگاهی مردم را افزایش می دهند.
امامقلی بلالی یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه بیان کرد: انتقاد از سوی رسانه و فعالان فضای مجازی خوب است اما در مقابل باید راهکار هم ارائه شود تا بتوانیم با تلاش و همکاری و تعامل رسانه ها خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
مصطفی حیدری عضو دیگر شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه مردم شهر شهرکرد مطالبه گر نیستند، گفت: رسانه ها باید فرهنگ مطالبه گری را در مردم ترویج دهند و از اعضای شورای شهر مطالبه گری کنند و در راستای شفافیت سازی تلاش کنند.
حمید فتح اللهی یکی دیگر از اعضای شورای شهر شهرکرد بیان کرد: شاید محدودیت های در امر اطلاع رسانی در بین رسانه ها وجود داشته باشد اما باید تعامل بین مدیریت شهری با رسانه های و فعالان فضای مجازی وجود داشته باشد و اتاق فکری راه اندازی شود.
نورالله غلامیان شهردار شهرکرد نیز در این جلسه افزود: خبرنگاران با انعکاس اخبار خود جلوی بسیاری از حرکت های ناپسند را می گیرند اما برخی مواقع باید از شتاب زدگی ها پرهیز کنند.
انتهای پیام/ن
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «شهردار شهرکرد: خبرنگاران به دور از شتاب زدگی عمل کنند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.