حاکمان امارات فرصت مخالفت با عادی سازی را به ملت خود ندادند
به گزارش خبرگزاری مهر، «حمید النعیمی» فعال اماراتی و هماهنگ کننده کمپین «منشور کشور فلسطین» در فضای مجازی در گفتگو با سایت عربی ۲۱ اعلام کرد که هدف از راه اندازی این کمپین نشان دادن مخالفت ملت ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.
وی افزود: ما از طریق به راه انداختن این کمپین سعی داریم نشان دهیم ادعای دولت ها در خصوص اینکه ملت ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافق هستند کاملا دروغ است.
النعیمی بیان کرد: این کمپین در فضای مجازی شدیدا مورد استقبال قرار گرفته است. ما وارد یک نبرد علیه جنگ رسانه ای حاکمان کشورها و رژیم های عربی شده ایم.
وی اعلام کرد: حاکمان امارات فرصتی به ملت این کشور برای اعلام مخالفت خود با عادی سازی روابط نداده اند.
همزمان با مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی، یک کمپین در فضای مجازی به راه افتاد که کاربران با امضای آن، موافقت خود را با مبانی مربوط به تشکیل کشور فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
وی افزود: ما از طریق به راه انداختن این کمپین سعی داریم نشان دهیم ادعای دولت ها در خصوص اینکه ملت ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافق هستند کاملا دروغ است.
النعیمی بیان کرد: این کمپین در فضای مجازی شدیدا مورد استقبال قرار گرفته است. ما وارد یک نبرد علیه جنگ رسانه ای حاکمان کشورها و رژیم های عربی شده ایم.
وی اعلام کرد: حاکمان امارات فرصتی به ملت این کشور برای اعلام مخالفت خود با عادی سازی روابط نداده اند.
همزمان با مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی، یک کمپین در فضای مجازی به راه افتاد که کاربران با امضای آن، موافقت خود را با مبانی مربوط به تشکیل کشور فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «حاکمان امارات فرصت مخالفت با عادی سازی را به ملت خود ندادند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.