خاطره نماینده مجلس از بابا رجب



به گزارش مشرق، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:

خدا بر درجات شهید رجب محمد زاده بیفزاید.

سال ۹۳ در خبرگزاری فارس از او پرسیدم: بابارجب! مشکلی، خواسته ای نداری؟ گفت: نه، فقط آرزو دارم آقا را ببینم.

در اولین دیدار نوروزی در مشهد حضرت آقا دعوتش کرد و دیدش و بوسیدش. و مدتی بعد به شهادت رسید.

چقدر مدیون این قله های صبر و مناعتیم.

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «خاطره نماینده مجلس از بابا رجب» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.