مهران ۳۵ سال بعد از آزادسازی



به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان مرزی مهران در جنوب استان ایلام که دهم تیرماه ۱۳۶۵ آزاد شد، بعد از گذشت ۳۵ سال از آزادسازی، امروز به عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته می شود.

این شهر در ایام اربعین میزبان میلیون ها زائر کربلا شد، مردم این شهرستان به مهمان نوازی از زوار و خادمان سید الشهدا مشهور هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مهران ۳۵ سال بعد از آزادسازی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.