استخدام ۹۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش
به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ گفت: تا پایان سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی این معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار مدرسه قوی ایران قوی، گفت: اقتصاد، فرهنگ، جامعه و سیاست قوی نمی شود مگر در مدرسه، با مدرسه و از مدرسه باشد. صحرایی افزود: راز بهره وری بخش خصوصی و بهره وری مدارس غیردولتی به علت به هم پیوسته بودن اجزای آن است و یکی از تفاوت های این دو بخش در اینست که بخش خصوصی، چون خود باید درآمدزایی کند، زمان را کم می کند. به گفته وزیر آموزش و پرورش، باید با هم و سریع آموزش و پرورش را بالا ببریم و این موضوع، با اتحاد و انسجام از درون و تعیین دستور کار ممکن است و در این راستا، اولین شریک ما، خانواده ها هستند بنابراین رفت و آمد پدر و مادرها به مدرسه باید افزایش یابد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار مدرسه قوی ایران قوی، گفت: اقتصاد، فرهنگ، جامعه و سیاست قوی نمی شود مگر در مدرسه، با مدرسه و از مدرسه باشد. صحرایی افزود: راز بهره وری بخش خصوصی و بهره وری مدارس غیردولتی به علت به هم پیوسته بودن اجزای آن است و یکی از تفاوت های این دو بخش در اینست که بخش خصوصی، چون خود باید درآمدزایی کند، زمان را کم می کند. به گفته وزیر آموزش و پرورش، باید با هم و سریع آموزش و پرورش را بالا ببریم و این موضوع، با اتحاد و انسجام از درون و تعیین دستور کار ممکن است و در این راستا، اولین شریک ما، خانواده ها هستند بنابراین رفت و آمد پدر و مادرها به مدرسه باید افزایش یابد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «استخدام ۹۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.