جزئیات سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری
به گزارش مشرق، مهرداد قربانی عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اعلام این خبر اظهار داشت: سهمیه شش روز باقیمانده آبان ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می شود.
وی افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای دیروز و امروز موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری عمومی بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد.
عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه این سهمیه پایه است، گفت: با توجه به پیمایشی که سواری های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می شود.
قربانی تأکید کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.
وی افزود: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعا پیمایش داشته باشد و مسافر جابه جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعا متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می یابد.
عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: فعلا این ۷۵۰ لیتر برای سواری های کرایه بین شهری تک سوز و سهمیه ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می یابد و سعی می کنیم از ماه آینده با هماهنگی های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش سنج ها بر روی این ناوگان فراهم شود.
وی افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای دیروز و امروز موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری عمومی بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد.
عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه این سهمیه پایه است، گفت: با توجه به پیمایشی که سواری های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می شود.
قربانی تأکید کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.
وی افزود: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعا پیمایش داشته باشد و مسافر جابه جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعا متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می یابد.
عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: فعلا این ۷۵۰ لیتر برای سواری های کرایه بین شهری تک سوز و سهمیه ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می یابد و سعی می کنیم از ماه آینده با هماهنگی های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش سنج ها بر روی این ناوگان فراهم شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «جزئیات سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.