آواربرداری در شهریار پایان یافت / یک کشته ۴ مصدوم و یک نجات یافته



احمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات امداد و نجات و آواربرداری حادثه انفجار ساختمان مسکونی در دینارآباد شهریار خبر داد و افزود: این حادثه انفجار بر اثر نشت گاز ساعت پنج امروز رخ داده است که بر اثر آن ۲ واحد مسکونی به طور کامل تخریب و دو واحد همجوار دیگر حدود ۵۰ درصد تخریب شد.

وی اضافه کرد: این حادثه خسارت های جزئی نیز به چند واحد دیگر وارد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار گفت: این حادثه ۴ مصدوم و یک کشته داشته است و خوشبختانه یک کودک ۲ ساله سالم از زیر آوار خارج شد.

وی گفت: هم اکنون عملیات آوار برداری توسط نیروهای آتش نشانی و هلال احمر به پایان رسیده است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «آواربرداری در شهریار پایان یافت#@!یک کشته ۴ مصدوم و یک نجات یافته» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.