قهرمانی خوزستان در مسابقات گلف زیر ١٨ سال کشور



ایسنا/خوزستان تیم خوزستان در بخش انفرادی و تیمی رقابت های گلف زیر ۱۸ سال کشور به مقام قهرمانی رسید.

رقابت های گلف زیر ۱۸ سال کشور «جام ١٣ آبان» از دوازدهم آبان به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ٤٢ بازیکن و ١٠ تیم از سراسر کشور در این دوره حضور داشتند که در بخش انفرادی سورنا صادقی، مهدی شینی و علی غلام نژاد هر سه از خوزستان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در بخش تیمی، هیات گلف خوزستان با ٥٠٦ ضربه به قهرمانی رسید، هیات گلف تهران با ٦٣٠ ضربه دوم شد و هیات گلف لرستان با ٦٩٨ ضربه مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «قهرمانی خوزستان در مسابقات گلف زیر ١٨ سال کشور» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.