احمدی: مردم برای بقای خود در انتخابات شرکت کنند



دبیر کل حزب همبستگی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم می دانند باید برای بقای خودشان و حفظ تمامیت ارضی و اظهار وجود در دنیا در انتخابات شرکت کنند.

علی اصغر احمدی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات پیشروی مجلس گفت: خدا را شکر ملت فهیمی داریم؛ چرا که این مردم در تمام عرصه ها مانند ۲۲ بهمن، روز قدس و در تمامی انتخابات ها حضور پر شور داشته اند.

وی افزود: اگر چه ممکن است گلایه های هم باشد، ولی این مردم نظام و کشور را متعلق به خود دانسته و منافع ملی و امنیت ملی را تشخیص می دهند. مردم در انتخاب خود بهترین ها را از جمع حاضر انتخاب می کنند.

دبیر کل حزب همبستگی بیان کرد: موضوع عدم حضور در انتخابات توسط آمریکا و صهیونیست که جایگاه رفیع این ملت را برنمی تابند القاء می شود، مردم می دانند باید برای بقای خودشان و حفظ تمامیت ارضی و اظهار وجود در دنیا در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «احمدی: مردم برای بقای خود در انتخابات شرکت کنند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.