حفر دو هزار قبر در شیلی برای قربانیان کرونا



به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو «بایو بایو» گزارش داد در عرض چند هفته گذشته دو هزار قبر انفرادی در گورستان شهر سانتیاگو پایتخت شیلی حفر شده است.

بر اساس این گزارش، «راشد سعود» از مدیران شهرداری سانتیاگو گفته است که «احتمالا به قبرهای ببیشتری نیاز خواهد بود چرا که می بینیم چه اتفاقی در کشورهای نزدیک افتاده است.»

تا اواخر ماه آوریل، شیلی روزانه شاهد ۴۰۰ الی ۵۰۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا بود اما از اوایل ماه می شمار مبتلایان رو به افزایش یافت و روزانه بیش از هزار مورد ابتلا گزارش می شد. آمار مبتلایان روزانه در روز پنج شنبه گذشته حتی به ۲۶۰۰ نفر رسید.

بر اساس آمار رسمی، تاکنون ۳۹۵۴۲ نفر در شیلی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۳۹۴ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.



انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «حفر دو هزار قبر در شیلی برای قربانیان کرونا» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.