تولید ۸۲۶ تن ماهی طی ۹ ماه گذشته در خراسان جنوبی
ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از تولید ۸۲۶ تن ماهی گرمابی و سردابی در ۹ ماه گذشته در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: از این مقدار، ۸۰۰ تن انواع ماهی گرمابی و ۲۶ تن ماهی سردابی است.
فرهاد نایب زاده، امروز دوشنبه ۲۲ دی ماه، به خبرنگاران گفت: ماهی گرمابی تولید شده در استان از نوع کپور و آمور و سردابی از نوع قزل آلا است.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بیشترین تولید ماهی سردابی مربوط به شهرستان قاین و ماهی های گرمابی مربوط به شهرستان های طبس، قاین، نهبندان است.
مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۳۰ استخر پرورش ماهی در خراسان جنوبی فعال است، یادآور شد: همچنین در سال جاری پنج تن ماهی تیلاپیا برای اولین بار در خراسان جنوبی در شهرستان فردوس صید شد.
انتهای پیام
فرهاد نایب زاده، امروز دوشنبه ۲۲ دی ماه، به خبرنگاران گفت: ماهی گرمابی تولید شده در استان از نوع کپور و آمور و سردابی از نوع قزل آلا است.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بیشترین تولید ماهی سردابی مربوط به شهرستان قاین و ماهی های گرمابی مربوط به شهرستان های طبس، قاین، نهبندان است.
مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۳۰ استخر پرورش ماهی در خراسان جنوبی فعال است، یادآور شد: همچنین در سال جاری پنج تن ماهی تیلاپیا برای اولین بار در خراسان جنوبی در شهرستان فردوس صید شد.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تولید ۸۲۶ تن ماهی طی ۹ ماه گذشته در خراسان جنوبی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.