تولید ۸۲۶ تن ماهی طی ۹ ماه گذشته در خراسان جنوبی



ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از تولید ۸۲۶ تن ماهی گرمابی و سردابی در ۹ ماه گذشته در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: از این مقدار، ۸۰۰ تن انواع ماهی گرمابی و ۲۶ تن ماهی سردابی است.

فرهاد نایب زاده، امروز دوشنبه ۲۲ دی ماه، به خبرنگاران گفت: ماهی گرمابی تولید شده در استان از نوع کپور و آمور و سردابی از نوع قزل آلا است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بیشترین تولید ماهی سردابی مربوط به شهرستان قاین و ماهی های گرمابی مربوط به شهرستان های طبس، قاین، نهبندان است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۳۰ استخر پرورش ماهی در خراسان جنوبی فعال است، یادآور شد: همچنین در سال جاری پنج تن ماهی تیلاپیا برای اولین بار در خراسان جنوبی در شهرستان فردوس صید شد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تولید ۸۲۶ تن ماهی طی ۹ ماه گذشته در خراسان جنوبی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.