۱۹۶۶ نفر در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا گرفتند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز دوشنبه به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان ثبت شده است که با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۴۱۰۱۴ افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین اعلام کرد که ۱۴۹ نفر از مبتلایان به کرونا وضع وخیمی دارند.

محمد العبد العالی بیان کرد: طی ساعات گذشته ۱۲۸۰ نفر دیگر بهبود یافته اند که شمار بهبود یافتگان از کرونا در عربستان به ۱۲۷۳۷ نفر افزایش یافت.

وی از فوت ۹ مورد جدید ناشی از کرونا هم خبر داد که به این ترتیب شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در عربستان به ۲۵۵ نفر رسید.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۱۹۶۶ نفر در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا گرفتند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.