ضریب ایمنی بزرگراه های منطقه ۱۹ افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت، از ایمن سازی بزرگراه های این منطقه خبر داد و گفت: در راستای افزایش ایمنی بزرگراه های مواصلاتی منطقه ۱۹ و کاهش خسارت مالی و جانی به شهروندان، گاردریل های آسیب دیده در بزرگراه های هاشمی، امام علی (ع) و خلیج فارس در محدوده این منطقه به متراژ ۲۷۶۰ متر جمع آوری، بازسازی و نصب شدند.
وی افزود: به منظور افزایش کیفیت تردد در شهر و سلامت شهروندان و رانندگان، بالغ بر ۲۰ مورد سرعت گاه آسفالتی در بلوار شکوفه و شقایق، خیابان شهامت، رینگ بوستان ولایت، بلوار مطهری شمالی و جنوبی و میدان بخشنده خط کشی شد؛ همچنین با هدف ایمن سازی و تسهیل تردد شهروندان تابلوهای ترافیکی در میدان شقایق (چهار راه خلازیر) نصب شد.
بر اساس این گزارش بازدیدهای مستمر میدانی از سطح بزرگراه ها و معابر شریانی و اصلی به منظور شناسایی نیازهای مربوطه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.
وی افزود: به منظور افزایش کیفیت تردد در شهر و سلامت شهروندان و رانندگان، بالغ بر ۲۰ مورد سرعت گاه آسفالتی در بلوار شکوفه و شقایق، خیابان شهامت، رینگ بوستان ولایت، بلوار مطهری شمالی و جنوبی و میدان بخشنده خط کشی شد؛ همچنین با هدف ایمن سازی و تسهیل تردد شهروندان تابلوهای ترافیکی در میدان شقایق (چهار راه خلازیر) نصب شد.
بر اساس این گزارش بازدیدهای مستمر میدانی از سطح بزرگراه ها و معابر شریانی و اصلی به منظور شناسایی نیازهای مربوطه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ضریب ایمنی بزرگراه های منطقه ۱۹ افزایش یافت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.