مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی عباسعلی بهاری به سمت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.
محمدصادق معتمدیان در بخشی از این حکم آورده است: به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به سمت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب می شوید؛ امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله موفق باشید.
استاندار خراسان جنوبی همچنین از خدمات علی اصغر موسوی کیا، مدیرکل سابق امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تقدیر کرد.
محمدصادق معتمدیان در بخشی از این حکم آورده است: به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به سمت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب می شوید؛ امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله موفق باشید.
استاندار خراسان جنوبی همچنین از خدمات علی اصغر موسوی کیا، مدیرکل سابق امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تقدیر کرد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.