ریزش سیلوی گچ در رامهرمز جان دو تن را گرفت



ایسنا/خوزستانرئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر و مصدومیت یک تن بر اثر ریزش سیلوی مواد اولیه گچ در کارخانه گچ رامهرمز خبر داد.

دکتر محمدامین زرگر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه ریزش سیلوی مواد اولیه گچ که ساعت ۱۶:۴۰ امروز (۱۱ آبان ماه) در کارخانه گچ رامهرمز رخ داد، دو نفر کشته شدند. وی افزود: یکی از جان باختگان این حادثه کارگر و دیگری از پرسنل سازمان آتش نشانی بود که در بیمارستان مادر رامهرمز جان باخت. زرگر ادامه داد: همچنین در این حادثه یک نفر دیگر مصدوم شد که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ریزش سیلوی گچ در رامهرمز جان دو تن را گرفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.