بازیکن سابق استقلال در بیمارستان بستری شد
به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ در بیمارستان بستری شد.
کارگرجم مدتهاست که با بیماری دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.
کارگرجم مدتهاست که با بیماری دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بازیکن سابق استقلال در بیمارستان بستری شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.