پرکردن ۴ حلقه چاه غیرمجاز در شهریورماه



ایسنا/لرستان مدیرعامل آب منطقه ای لرستان گفت: ۴ حلقه چاه غیر مجاز در شهریورماه امسال پر و مسلوب المنفعه شد.

داریوش حسن نژاد امروز چهارم مهرماه اظهار کرد: به دلیل آسیب جبران ناپذیر چاه های غیرمجاز و اضافه برداشت چاه های مجاز به سفره های آب زیرزمینی و حوزه های آبخوان، با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای برخورد با چاه های غیر مجاز با زحمات و پیگیری های مدیران منابع آب شهرستان های تابع و طی بازدیدهای میدانی و شناسایی چاه های غیرمجاز توسط نیروهای گشت وبازرسی در شهریور ماه سال جاری ۴ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان ادامه داد: این چاه های غیرمجاز در روستاهای چاله کمالوند شهرستان خرم آباد، روستای سلاحورزی شهرستان سلسله و دو حلقه چاه غیرمجاز در حومه بخش معمولان شهرستان پلدختر بودند که پس از طی مراحل قانونی و صدور حکم مراجع قضایی با کمک نیروهای انتظامی پر و مسلوب المنفعه شد.

حسن نژاد حذف اضافه برداشت چاه های مجاز و پرکردن چاه های غیرمجاز را از مهمترین و اصلی ترین راهکارهای به تعادل رساندن منابع آب زیرزمینی دشت های کشور دانست و اظهار کرد: همه ما باید به این نکته واقف شویم که انسداد چاه های غیر مجاز دارای منفعت عمومی است و در صورت عدم جلوگیری از برداشت آب از این آنها، سطح آب های زیرزمینی به سیر قهقرایی خود را ادامه داده و به مرور شاهد از دست رفتن اندوخته های این موهبت الهی خواهیم بود.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پرکردن ۴ حلقه چاه غیرمجاز در شهریورماه» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.