پرستاران جلوه ایثار و از خودگذشتگی هستند



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعد الله جمادیان شامگاه پنج شنبه در جریان دیدار با جمعی از پرستاران اظهار کرد: پرستاران نقش مهم و اساسی در افزایش سلامتی در جامعه دارند.

وی افزود: پرستاران در بحران ها، به ویژه در دوران کرونا، با ایثار و فداکاری خود توانستند به مردم خدمت کنند و موجب نابودی این بیماری منحوس شوند.

وی تاکید کرد: پرستاران همواره در تمامی صحنه های حساس حضور دارند و با خدمت به مردم و بیماران نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند.

حجت الاسلام جمادیان خاطر نشان کرد: پرستاران با وجدان کار، زیاد و ایثار و صبوری نقش مهم و اساسی دارند و این قشر بی وقفه به بیماران خدمت رسانی می کنند و ما نیز باید قدردان این افراد باشیم.

گفتنی است؛ در پایان از جمعی از پرستاران تجلیل به عمل آمد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پرستاران جلوه ایثار و از خودگذشتگی هستند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.