مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی معرفی شد



به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه باید در برابر شبهات دشمن که از طریق فضای مجازی و ماهواره صورت می گیرد، با سلاح تفکر و آگاهی بایستیم.

سید محمدرضا طالبی با بیان اینکه شهدا برای حفظ نظام، اسلام، انقلاب و کشور از جان خود گذشتند، ادامه داد: ایثارگران وظایف خود را به خوبی انجام دادند و امروز نوبت ما است که بر اساس مسئولیت خود در مسیر پیشرفت کشور قدم برداریم.

طالبی گفت: شهدا به ما راه و رسم زندگی و رسیدن به کمال را آموختند و معتقد بودند که باید با فکر و بصیرت جلوی ناهنجاری ها و ترویج فساد گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه شاید در برخی بخش ها نسبت به رفع مشکلات مردم کوتاهی شده باشد، اظهار کرد: کوچک ترین کوتاهی در انجام مسئولیت، ما را از شفاعت شهید خارج خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در وصیت نامه شهدا بر ولایتمداری تأکید فراوان شده است و از این جهت باید نسبت به توصیه های مقام معظم رهبری و عمل به آن توجه ویژه داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات پنج ساله حجت الاسلام محمد تقی عزیزی تقدیر و ابوالفضل نوفرستی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی معارفه شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی معرفی شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.