ایجاد حساسیت در حفاظت از اراضی ملی ضروری است



به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حاجی نصیری شامگاه سه شنبه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان قروه با بیان اینکه دست درازی به منابع طبیعی و ملی افزایش یافته، اظهار داشت: اگر خودمان محافظت نکرده و انجام وظیفه نکنیم و دلسوز نباشیم هیچ کسی به فکر نبوده و کاری را نخواهد کرد.

به گفته وی نیاز است در این زمینه حساسیت ایجاد شود و باید دانست که وضعیت اقتصادی باعث روند افزایشی این دست درازی ها شده و برای حفاظت بهتر توجه به گشت های مشترک ضرورت دارد.

حاجی نصیری خطاب به دستگاه های اجرایی، گفت: مدیران در زمینه وظایف تعریف شده خود می توانند ورود کنند و اجازه دخالت و قضاوت را ندارند و این مهم تنها به عهده مراجع قضائی است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ایجاد حساسیت در حفاظت از اراضی ملی ضروری است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.