افتتاح و آغاز بکار ایستگاه نیروگاه ساران با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریالی در گچساران
با حضور وزیر نیرو ایستگاه نیروگاه ساران با اعتباری به مبلغ ۹۶۰ میلیارد ریال در گچساران افتتاح و عملیات اجرایی خط ورود و خروج یک مدار از خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان-چنارشاهیجان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز نیروگاه ساران گچساران با حضور وزیر نیرو، استاندار کهگیلویه و بویراحممد، نماینده مردم گچساران و دیگر روسای شهرستانی افتتاح شد.
در آیین این مراسم محمود دشت بزرگ با بیان اینکه ۲ پروژه بزرگ در نیروگاه ساران با اعتباری به میزان ۹۶۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: پست ۲۳۰/۳۳ کیلو وات ساران با اعتباری به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه ظرفیت کل پست ۱۰۰مگاولت آمپر است، افزود: در این نیروگاه ۲ دستگاه ن ترانس به ظرفیت۱۰۰ مگاوات آمپر، احداث ۲۲فیدر خروجی۳۳کیلوولت، نصب۲دستگاه بانک خازنی۴٫۸مگاوار و جمعا به ظرفیت ۹۰۶مگاوار نصب شده است.
وی گفت: هدف از اجرای پروژه افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق شهرستان گچساران فراهم نمودن امکان اتصال نیروگاهDGشرکت مفنا به شین۳۳کیلوولت پست است.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژهبارگیری ترانس های ۲۳۰/۳۳/٫۱۳۲,۲۳۰/۳۳و۱۳۲/٫۳۳کیلوولت پست دوگنبدان و همچنین قابلیت مانور شرکت توزیع در شهرستان گچساران و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین جدید خانگی و صنعتی و خروج پست از حالت t-Off است.
دشت بزرگ عنوان کرد: مراحل طراحی و خدمات مهندسی پست مذکور و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکتهای داخلی انجام خواهد شد.
این مسوول ابراز کرد: اعتبار طرح از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت خواهد گردید.
مدیرعامل برق خوزستان در ادامه به پروژه خط انتقال ورود و خروج یک مدار از خط ۲۳۰کیلوولت دوگنبدان-چنارشاهیجان در پست نیروگاه چم شیر به طول۳۶کیلومتر اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری به میزان ۲۶۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: در این پروژه به صورت۲مداره باندل در یک به تعداد۵۷دستگاه دکل فلزی احداث می گردد.
دشت بزرگ گفت: هدف از اجرای پروژه،انتقال توان نیروگاه برق، آبی چم شیر به شبکه برق سراسری، پایداری و تثبیت ولتاژ در پست۳۳۰کیلوولت دوگنبدان و افزایش ظرفیت و تقویت شبکه برق شهرستان گچساران است.
مدیرعامل برق خوزستان خاطرنشان کرد: وزرات نیرو و شرکت توانیر در زمان پیک بار مصرف برق در تابستان با تدابیر خوبی که صورت گرفته در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد توانسته است تابستان را به خوبی پشت سر بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: تابستان امسال نسبت به چند سال اخیر ۱۰/ ۵درصد مصرف برق کاهش یافته است.
انتهای پیام/۸۲۰۳۱/ر
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز نیروگاه ساران گچساران با حضور وزیر نیرو، استاندار کهگیلویه و بویراحممد، نماینده مردم گچساران و دیگر روسای شهرستانی افتتاح شد.
در آیین این مراسم محمود دشت بزرگ با بیان اینکه ۲ پروژه بزرگ در نیروگاه ساران با اعتباری به میزان ۹۶۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: پست ۲۳۰/۳۳ کیلو وات ساران با اعتباری به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه ظرفیت کل پست ۱۰۰مگاولت آمپر است، افزود: در این نیروگاه ۲ دستگاه ن ترانس به ظرفیت۱۰۰ مگاوات آمپر، احداث ۲۲فیدر خروجی۳۳کیلوولت، نصب۲دستگاه بانک خازنی۴٫۸مگاوار و جمعا به ظرفیت ۹۰۶مگاوار نصب شده است.
وی گفت: هدف از اجرای پروژه افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق شهرستان گچساران فراهم نمودن امکان اتصال نیروگاهDGشرکت مفنا به شین۳۳کیلوولت پست است.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژهبارگیری ترانس های ۲۳۰/۳۳/٫۱۳۲,۲۳۰/۳۳و۱۳۲/٫۳۳کیلوولت پست دوگنبدان و همچنین قابلیت مانور شرکت توزیع در شهرستان گچساران و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین جدید خانگی و صنعتی و خروج پست از حالت t-Off است.
دشت بزرگ عنوان کرد: مراحل طراحی و خدمات مهندسی پست مذکور و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکتهای داخلی انجام خواهد شد.
این مسوول ابراز کرد: اعتبار طرح از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت خواهد گردید.
مدیرعامل برق خوزستان در ادامه به پروژه خط انتقال ورود و خروج یک مدار از خط ۲۳۰کیلوولت دوگنبدان-چنارشاهیجان در پست نیروگاه چم شیر به طول۳۶کیلومتر اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری به میزان ۲۶۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: در این پروژه به صورت۲مداره باندل در یک به تعداد۵۷دستگاه دکل فلزی احداث می گردد.
دشت بزرگ گفت: هدف از اجرای پروژه،انتقال توان نیروگاه برق، آبی چم شیر به شبکه برق سراسری، پایداری و تثبیت ولتاژ در پست۳۳۰کیلوولت دوگنبدان و افزایش ظرفیت و تقویت شبکه برق شهرستان گچساران است.
مدیرعامل برق خوزستان خاطرنشان کرد: وزرات نیرو و شرکت توانیر در زمان پیک بار مصرف برق در تابستان با تدابیر خوبی که صورت گرفته در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد توانسته است تابستان را به خوبی پشت سر بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: تابستان امسال نسبت به چند سال اخیر ۱۰/ ۵درصد مصرف برق کاهش یافته است.
انتهای پیام/۸۲۰۳۱/ر
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «افتتاح و آغاز بکار ایستگاه نیروگاه ساران با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریالی در گچساران» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.