رئیس جمهوری که از هر تیمش یک مجرم امنیتی در می آمد!



به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

اینکه «حواریون عراقچی» عصبانی شده اند که چرا علی باقری با خودش ۴۰ نفر را به وین برده، طبیعی است.

احتمالا ناراحتند چرا باقری به جای ۴۰ کارشناس و خبره در حوزه تحریم و اقتصاد، دری اصفهانی یا حسین موسویان را با خود نبرده!

این هنر روحانی بود که از هر تیمش یک مجرم امنیتی در می آمد.

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «رئیس جمهوری که از هر تیمش یک مجرم امنیتی در می آمد!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.