ثبت نام از دومین کاندیدای انتخابات دوومیدانی



دومین کاندیدای ریاست دوومیدانی با حضور در فدراسیون ثبت نام کرد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی از ششم مرداد آغاز شده است که امروز (چهارشنبه) حبیب الله دشتی، مسئول انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان دومین کاندیدا ثبت نام خود را انجام داد.

دشتی رئیس هیات دوومیدانی ملارد نیز هست.

روز گذشته نیز مجید کیهانی، رئیس سابق این فدراسیون برای انتخابات ثبت نام کرد.

ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی از ۶ مرداد آغاز شده و تا ۲۰ مرداد به مدت ۱۰ روز کاری ادامه دارد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ثبت نام از دومین کاندیدای انتخابات دوومیدانی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.