بیمارستان گلستان اهواز در پیک پنجم کرونا



بیمارستان گلستان اهواز در پیک پنجم کرونا

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

میلاد حمادی

بخشهای بیمارستان گلستان اهواز بصورت آماده باش در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و همچنین کلینیک(رمدسیویر) که یک درمان موثربرای کویید-۱۹ است.در این بیمارستان راه اندازی شده است . سازمان های نظارتی داروی رمدسیویر را برای استفاده اضطراری در درمان افراد مبتلا به کویید-۱۹ تائید کرده روزانه ۴۰۰ بیمار سرپایی و ۲۰۰ بیمار بستری دزهای این دارو را در درمانگاه ویژه رمدسیویر بیمارستان گلستان اهواز دریافت می کنند
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بیمارستان گلستان اهواز در پیک پنجم کرونا» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.