توضیح شهرداری مسجدسلیمان در مورد رهاسازی زباله ها در شهر



ایسنا/خوزستان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در خصوص رها شدن زباله در شهر توضیحاتی ارائه داد.

مسلم مظاهری در خصوص رهاسازی زباله در مسجدسلیمان اظهار کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت جمع آوری زباله ها در سطح شهر، ۲۰ تا ۳۰ درصد اوضاع ناوگان فرسوده حمل و نقل بهبود پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به منظور جمع آوری، حمل و دفع پسماند نیز با بخش خصوصی قرارداد منعقد شده است.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: امیدواریم لایحه ای که در این خصوص به شورای شهر تقدیم شده، سریع تر مصوب شود تا در کمتر از چند هفته آینده جمع آوری و حمل پسماند را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «توضیح شهرداری مسجدسلیمان در مورد رهاسازی زباله ها در شهر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.