حذف کاغذ از سیستم اداری شهرداری خورموج آغاز شد



محمد جواد کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای دولت الکترونیک، احترام به طبیعت و تسریع در کار ارباب رجوع، شهرداری خورموج حذف کاغذ را در سیستم اداری خود آغاز کرده است.

وی افزود: بزودی کاغذ به صورت کامل از سیستم اداری این شهرداری حذف خواهد شد.

شهردار خورموج ادامه داد: در حال حاضر مکاتبات داخلی، بین اداری، درخواست های شهروندان و فرم های نظارت ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان به صورت الکترونیک انجام می گردد و طی ماه های آینده مصرف کاغذ در شهرداری خورموج به صفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: از امسال پروانه های ساختمانی مکانیزه و تک برگ می شود.

کاشفی اضافه کرد: همشهریان می توانند پیشنهادات خود را در جهت عمران و آبادی شهر ارائه بدهند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «حذف کاغذ از سیستم اداری شهرداری خورموج آغاز شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.