سفیر هند در ایران: فردایی بهتر برای روابط دوجانبه می بینم



سفیر هند در ایران با تاکید بر جایگاه استراتژیک چابهار گفت: چابهار حلقه اتصال مهمی برای کشورهای منطقه به شمار می رود.

به گزارش ایسنا، گدام درمندرا در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: طی بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی و فعالیت های اقتصادی و غیره این منطقه و همچنین همکاری مشترک شرکت آی پی جی ال و بندر چابهار، از روند توسعه چابهار باخبر شده و از نزدیک شاهد این پیشرفت و توسعه شدم.

وی با مد نظر قرار دادن زیر ساخت های مناسب فراهم شده در منطقه آزاد چابهار ادامه داد: اکنون آنچه برای حضور سرمایه گذاران و فعالیت شرکت ها نیاز به شمار می رود، ارتباطات مستحکم بین دو کشور است.

گدام درمندار افزود: آنچه که ما و شما امروز صحبت می کنیم مشترکاتی بوده که دو طرف بر اهمیت آن آگاه است.

وی با تاکید بر جایگاه استراتژیک چابهار ادامه داد: چابهار حلقه اتصال مهمی برای کشورهای منطقه به شمار می رود.

سفیر هند در ایران با اشاره به چشم انداز این توافقنامه سه جانبه گفت: کشورها همواره چالش هایی را پیش رو دارند اما آن چه که امروز در کنار تعهد دو کشور ایران و هند می بینم، فردایی بهتر برای روابط دو جانبه و همکاری های مشترک است.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سفیر هند در ایران: فردایی بهتر برای روابط دوجانبه می بینم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.