پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان



باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرگس امام جمعه - نشست خبری سخنگوی آموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد.

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان(ع)گفت: یکی از مهم ترین وظایف نظام تعلیم و تربیت توسعه و ارتقای مدارس دولتی است. برای پیشرفت و رشد کشور باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که بعد از ۳۰ سال پاداش پایان خدمت معلمان که مهر بازنشسته شدن به موقع پرداخت شد؛ افزود: پاداش پایان خدمت معلمانی که مهر امسال بازنشسته شدند اواخر بهمن و اوایل بهمن در یک قسط رداخت کردیم. البته به ما اوراق دولتی داده شد و ما حدود۸۰ هزار میلیارد تومن اوراق دولتی را تبدیل و به معلمان پرداخت کردیم.

فرهادی با بیان این که ۴۵ درصد دولت را تشکیل می دهد؛ ادامه داد: در دی سال جاری برای حدود حدود ۱ میلیون ۸ هزار نفر حقوق پرداخت شد.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان این که حدود ۱۲ هزار معلم در ۱۸۰ حوزه آموزش هوش مصنوعی دیدند؛ تصریح کرد: حدود ۲ میلیون دانش آموز از طریق تلویزیون مدرسه ای آموزش دیدند.

فرهادی اعلام کرد: حدود ۴۲۰ مدرسه تک دانش آموز هستند که معلمان ما برای آموزش یک دانش آموز می رود و اگر نرود بازمانده تحصیل می شود.

در حال تکمیل …
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.