خاطرات آزادگان لامردی مکتوب شود



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده ظهر یکشنبه در دیدار با آزادگان شهرستان لامرد اظهار کرد: آن چیزی که در دوران اسارت التیام بخش بود ارتباط اسرا با دیگر همرزمان بود.

او گفت: آزادگان، نقش ایستادگی و مقاومت دارند و در درون عراق نیز جبهه مقاومت شکل گرفت.

وی تصریح کرد: جبهه مقابل دشمن، جبهه مقاومت است و نیروهای ارزشی، نیروهای فدایی هستند به همین دلیل دشمن نتوانسته به ما ضربه بزند.

حجت الاسلام حسین زاده تصریح کرد: اگر کسی می خواهد گوشه ای از اسارت آزادگان را بفهمد باید به وضعیت کرونایی زمان حال نیم نگاهی داشته باشد.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد می خواهیم که خاطرات آزادگان لامرد را مکتوب کنند زیرا بازگویی این خاطرات، تاریخ و سند می شود.

او گفت: در زمان جنگ و مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح یک وجب از خاک کشورمان را ندادیم از این رو آزادگان به صورت ویژه عزیز هستند.

در ابتدای این جلسه عباس برزگر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد اظهار کرد: ما مدیون صبر و استقامت این عزیزان هستیم.

او گفت: از بین ۲۱ آزاده لامردی سه نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند که شهید حاج مصطفی امیری با بیشترین دوران اسارت در بین اسرای لامردی را در پرونده خود دارد.

وی افزود: از ۱۸ آزاده قید حیات، ۸ نفر از بخش مرکزی لامرد، ۸ نفر از بخش اشکنان و یک نفر از چاهورز و یک نفر دیگر از بخش علامرودشت است.

در ابتدای این دیدار صمیمی دو تن از آزادگان سرافراز لامردی به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداختند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «خاطرات آزادگان لامردی مکتوب شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.