گویا امسال خود براندازها دق کردن مردن
به گزارش مشرق، سیدحمید علیزاده، طنزپردار طی توییتی نوشت: عجیبه
امسال مادربزرگ هیچکدوم از براندازا تو ترافیک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمرد
فکر کنم امسال خودشون دق کردن مردن.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
امسال مادربزرگ هیچکدوم از براندازا تو ترافیک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمرد
فکر کنم امسال خودشون دق کردن مردن.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «گویا امسال خود براندازها دق کردن مردن» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.