گویا امسال خود براندازها دق کردن مردن



به گزارش مشرق، سیدحمید علیزاده، طنزپردار طی توییتی نوشت: عجیبه

امسال مادربزرگ هیچکدوم از براندازا تو ترافیک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمرد

فکر کنم امسال خودشون دق کردن مردن.

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گویا امسال خود براندازها دق کردن مردن» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.