پروژه امارات برای دور زدن تنگه هرمز هنوز به نیمه راه نرسیده است
باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نجفی - سلطان الجابر، مدیر اجرایی شرکت «ادنوک» امارات (شرکت ملی نفت ابوظبی) می گوید پروژه این کشور برای ساخت خط لوله ای که از جنوب تا شرق امارات کشیده می شود، تا ۵۰ درصد تکمیل شده است.
این خط لوله نفتی «حبشان-فجیره» نام دارد و از میادین نفتی حبشان در جنوب غربی ابوظبی به بندر فجیره در دریای عمان کشیده می شود.
پیش از این، ابوظبی اعلام کرده بود که روند ساخت این خط لوله را تسریع خواهد کرد تا بتواند نفت را به صورت مستقیم از دریای عمان و بدون عبور از تنگه هرمز صادر کند.
منبع: الجزیره
این خط لوله نفتی «حبشان-فجیره» نام دارد و از میادین نفتی حبشان در جنوب غربی ابوظبی به بندر فجیره در دریای عمان کشیده می شود.
پیش از این، ابوظبی اعلام کرده بود که روند ساخت این خط لوله را تسریع خواهد کرد تا بتواند نفت را به صورت مستقیم از دریای عمان و بدون عبور از تنگه هرمز صادر کند.
منبع: الجزیره
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پروژه امارات برای دور زدن تنگه هرمز هنوز به نیمه راه نرسیده است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.