نخسیتن برداشت مکانیزه برنج گیلان در صومعه سرا انجام شد



به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی نخستین برداشت مکانیزه برنج از شالیزارهای استان گیلان در شهرستان صومعه سرا انجام شد.

این برداشت در روستای نرگستان از توابع شهرستان صومعه سرا و در بیش از یک هکتار از مزرعه «ولی محمدی» شالیکار صومعه سرایی انجام شد.

لازم به ذکر است، بر اساس گفته مسئولان سازمان جهاد کشاورزی امسال بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن شلتوک از مزارع برنج استان گیلان برداشت می شود که از این میزان ۷۵۰ هزار تن برنج سفید استحصال می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نخسیتن برداشت مکانیزه برنج گیلان در صومعه سرا انجام شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.