نخسیتن برداشت مکانیزه برنج گیلان در صومعه سرا انجام شد
به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی نخستین برداشت مکانیزه برنج از شالیزارهای استان گیلان در شهرستان صومعه سرا انجام شد.
این برداشت در روستای نرگستان از توابع شهرستان صومعه سرا و در بیش از یک هکتار از مزرعه «ولی محمدی» شالیکار صومعه سرایی انجام شد.
لازم به ذکر است، بر اساس گفته مسئولان سازمان جهاد کشاورزی امسال بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن شلتوک از مزارع برنج استان گیلان برداشت می شود که از این میزان ۷۵۰ هزار تن برنج سفید استحصال می شود.
این برداشت در روستای نرگستان از توابع شهرستان صومعه سرا و در بیش از یک هکتار از مزرعه «ولی محمدی» شالیکار صومعه سرایی انجام شد.
لازم به ذکر است، بر اساس گفته مسئولان سازمان جهاد کشاورزی امسال بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن شلتوک از مزارع برنج استان گیلان برداشت می شود که از این میزان ۷۵۰ هزار تن برنج سفید استحصال می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نخسیتن برداشت مکانیزه برنج گیلان در صومعه سرا انجام شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.